Мости Вроцлава

27.03.2018 · Подорожі · Комментариев нет

Вроцлав по праву можна назвати містом мостів. І справді іх тут разом із місточками та кладочками нараховується десь сто тридцять. Воно і не диво, адже місто лежить на 12 островах на Одрі. А щоб без перешкод перебиратися з острова на острів, зводили мости. Пишуть, що до Другої світової їх було близько 300.
А тому ми за якихось три дні перетнули 14 мостів, кладок і місточків)))))


Почну з найвідомішого мосту — Тумського, який вже став своєрідною візітівкою міста.

Ще його називають мостом закоханих, бо парочки облюбували конструкції мосту і завісила їх величезною кількістю різноманітних замків з написами імен закоханих. Поговорюють, що всі оті замочки разом тягнуть аж на 500 кг., не знаю, але їх кількість справді вражає.

Міст на цьому місці існував ще у ХІІ столітті, щоправда був тоді він дерев'яним і окрім переправних функцій слугував ще і своєрідним кордоном між різною церковною владою.

Зі сторони Піщаного острова при вході на міст височіють дві неоготичні скульптури, встановлені у 1983 році — це святі Ядвіга та Іоанн Хреститель, покровителі Сілезії. Скульптури належать авторству місцевого скульптора Густава Грюненберга.

Червоний Піщаний міст справді дуже колоритний, а ще це найстаріший вцілілий міст у Вроцлаві. Дерев'яна переправа існувала тут ще на початку ХІІ століття. Місцеві монахи слідкували за ним, а також брали плату з купців. Нинішній міст було споруджено у 1861 році за проектом Ернеста Убера, всі конструкції виготовлялися на місцевому заводі.

Грюнвальдський міст, збудований у 1910 році за проектом відомого німецького архітектора Рихарда Плюддеманна. На той час він вважався одним з найсучасніших мостів з підвісними металевими конструкціями.

За свою історію міст називався Імператорським та мостом Свободи. Під час війни міст був частково зруйнований. Міст справді цікавий)

Звежинецький міст, прикрашений колонами в стилі модерн, вивів нас до зоопарку та Зали Століття. Перший дерев'янийй міст тут було збудовано ще у 1655 році. Під час епідемії чуми у місті міст називався Пропускним, бо саме на ньому знаходився пропускний пункт.

Міст Миру, збудований у 50-х роках і присвячувався польсько-радянській дружбі. Ну звісно, з ким же ще Польща могла дружити у 50-ті)))) Його попередник був збудований у 1875 році, але постраждав у 1945, коли під воду пішло декілька опор мосту.

На Піщаний острів ще можна потрапити через Піщану кладку

Жаб'яча кладка, якою ми кожного дня рухалися до центру міста. Візуально місток схожий на підвісну кладку на тросах, а насправді він досить надійний і міцний.

На Солодовий острів можна потрапити через Міст Солодовий

та кладку Солодову, яка має цікаву конструкцію і добре доповнює навколишній пейзаж

Місток на острів Далі з чудовою металевою конструкцією — срібною аркою

Місток через затоку Гондола

Університетський міст був збудований у 1867 році і виглядав він дещо інакше ніж сучасний, але, на жаль, був дуже сильно пошкоджений під час війни. Веде прямісінько до Університету

Померанський міст, знаходиться недалеко від Університетського і з нього відкривається чудовий вид на електростанцію. Він входить до комплексу мостів Поморски. Міст збудовано з чорного каменю, який, як на мене, гарно виглядає, єдине, що його спотворює це теплові труби, які з'явилися вже після Другої світової війни, а до того міст прикрашали башти.

Ефектно виглядають будівлі призначені для магазинів, що за формою нагадують сторожові вежі або споруди для збору плати за прохід мостом.

Млинський міст, збудований у 1885 році на місці дерев'яного, був дуже зруйнований у роки Другої світової. Сучасний міст подвійний і складається з металевих конструкцій, по ньому шустро бігають трамвайчики.

Комментировать

Вам необходимо войти, чтобы оставлять комментарии.