Дощовий Пешт

18.01.2022 · Подорожі · Комментариев нет

Здавалося б Угорщину потрібно було відвідати вже давним давно, адже ж вона межує з нами, туди легко дістатися як літаком, так і іншим транспортом. Але до минулого року я про Будапешт якось і не думала. А тут, вирішуючи куди можна недорого гайнути на вихідні, вибір пав на Будапешт. І звісно ж не прогадали, адже місто чарівне.

А от з погодою не поталанило. Такої поганої не пам’ятаю ще ні в одній подорожі, не було жодного дня без дощу) І зустрів Будапешт нас дощем.

В країні ходять форинти, ціни в тисячах, що дуже незвично. Я до останнього так і не могла звикнути до цих страшних сум)))
До центру добиралися автобусом 100Е. Квиток потрібно купити в автоматі, коштував 900 форинтів, розрахунок карткою. Їздити збиралися не багато, але все одно взяли комплект з 10 квитків за 3000, що виходить трохи дешевше, ніж брати поштучно. Квитки потрібно компостувати. Цю операцію в основному роблять туристи, бо місцеві, скоріш за все, мають якісь проїзні.
Дунай розділяє столицю Угорщини а дві частини — рівнинну Пешту та горбисту Буду.
А оскільки в готель заселятися нам було ще рано, то ж ми вирушили досліджувати Пешт, де і знаходився наш готель.
Але тут на заваді став дощ, довелося прикупити парасольку та сховатися в стінах Базиліки святого Стефана. Споруда дуже гарна і велична, має форму хреста та дві вежі дзвіниці.

Кажуть гарний храм і в середині, але ми туди не попали, бо потрібно було кинути монетку на вході, а в нас ще не було жодної дрібноти, навіть євро. Тож вирішили відвідати скарбницю та оглядовий майданчик.
За 2000 форинтів побуваєте і там, і там, або за 1500 лише на оглядовому.
До скарбниці їде ліфт, що навпроти каси. Музей невеличкий, є цікаві експонати, але можна і не ходити. Ми пішли, щоб вбити час і не мокнути)
На оглядовий везе фіт, що ліворуч.

Але не до кінця, вийшовши з нього, можна скористатися ще одним, або піднятися гвинтовими сходами, або вже ними спуститися, що ми і зробили.

Майданчик шикарний, звідти відкриваються чудові види, ще б не капало на голову, то взагалі б було чудово)

Але мені і дощ не завадив вдосталь насолодитися краєвидами і роздивитися протилежний берег, куди ми мали піти наступного дня.

Спустившись, вирішили відвідати Різдвяний ярмарок поряд з базилікою. Вхід лише при пред'явленні ковід-сертифікатів. Погода була звісно зовсім не зимова, замість снігу сипав дощ, але глінтвейн ніхто ж не відміняв)

Далі рушили в сторону однієї з найголовніших родзинок міста — Парламенту.

Дорогою знайшли поліцейського та Рейгана

Площа Свободи

Будівля Парламенту вражає, але підходимо ми до нього з протилежного боку. Споруда в неоготичному стилі збудована у 1904 році.

Навпроти гарна будівля краєзнавчого музею

Хотілося обійти Парламент навколо, але дощ підсилився, до того ж відчули, що почали замерзати.

Тож пірнули в перше ліпше кафе, щоб погрітися. Благо там були обігрівачі) До того ж взяли гарячого гуляшу та глінтвейну. І дивилися як за вікном пробігають мокрі туристи та поступово приходять сутінки.

Підсушилися та зігрілися, а там і дощ вщух, то ж можна ще трохи погуляти.

Дороздивлятися будівлю Парламенту, упевнитися в її величності та грандіозності.

На набережній був ремонт, тож сильно і не погуляєш. Взагалі склалося таке враження, що угорці терміново кинулися все ремонтувати та реставрувати)

Пам’ятник, що нагадує про знищення євреїв німцями. 60 пар різноманітного взуття, як чоловічого, жіночого, так і дитячого. Німці розстрілювали євреїв прямо тут на березі Дунаю, а тіла просто скидали у воду. Моторошний пам’ятник

Неподалік є ще парочка цікавих скульптур

Дівчина, що грається з собакою

Маленька принцеса. Хоча, як на мене, на принцесу це не зовсім схоже, але як би там не було, скульптура цікава.

Далі ми дійшли до Площі Верешмарті

І потрапили на ще один Різдвяний ярмарок, де поласували глінтвейном та тридельником. Остання випічка нам так припала до смаку, що наступні два дні ми без неї не обходилися.

І знову полило як з відра, тому ми мокрі поплили до трамвая, який підвіз нас до готелю.

Комментировать

Вам необходимо войти, чтобы оставлять комментарии.